یه جایـی تو زندگـی هست؛
که دلت گـرفته ولــی..
مجبـوری بخنـدی و شاد باشی
بهش میگن اوج بدبختـی...
ما را در سایت عشق 2 طرفه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 18:23