روزی شیخ با مریداناستقلال و پرسپولیس در صحرا نشسته بودن
ناگهان بادی وزید و همه ی پرسپولیسی ها را با خود برد
استقلالی ها با غرور از شیخ پرسیدند :
یعنی ما قوی تریم؟؟؟؟؟
شیخ خندید و گفت:خیر...شما سوراخید باد از شما رد میشود!!!!!!!!
استقلالیا نعره کنان سر به بیابان نهادن
خخخخخخخخخخخ ![]()
"""پرسپولیسی ها کپی یادتون نره """ ![]()

امیدوارم امروز عصر پرسپولیس بازی رو ببره
عشق 2 طرفه...ما را در سایت عشق 2 طرفه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164